Umów się na jazdę próbną
Umów się na przegląd
Finansowanie - oblicz ratę
Konfiguruj swoją Toyotę


Full service leasing



Usługa jest bardzo zbliżona do wynajmu długoterminowego. Biorąc jednak pod uwagę obowiązujące w Polsce regulacje podatkowe jest ona korzystniejsza ze względu na możliwe odpisy podatku. Poza korzyściami fiskalnymi, związanymi z odliczeniem podatku VAT, umieszczeniem poza bilansem oraz możliwością wliczenia rat i innych opat do kosztów uzyskania przychodów, leasingobiorca może po prostu cieszyć się komfortem użytkowania wybranego przez siebie samochodu.

 

SKŁADNIKI FULL SERVICE LEASING:

  1. Finansowanie

    Rata finansowa jest przygotowana dla założonego przebiegu i okresu eksploatacji. Formą finansowania jest leasing operacyjny. Wartość samochodu uwzględnia wstępny 5% rabat oraz doposażenie dodatkowe. Klient ma prawo pierwokupu samochodu po zakończeniu umowy, kwoty wykupu są uwzględnione w tabeli. Rata pozostaje stała w okresie obowiązywania umowy. Ubezpieczenie obejmuje pakiet OC/AC/KR, zieloną kartę, w ubezpieczeniu zniesiony jest udział własny. Rata pozostaje stała w okresie obowiązywania umowy.

  2. Zarządzanie

    • Finansowanie zakupu samochodów,
    • Ubezpieczenie samochodów w całym okresie umowy w pełnym zakresie AC/OC/NNW/KR
    • Zarządzanie flotą samochodów, w tym:

      • rejestracja samochodów
      • przygotowanie samochodów wraz z montażem wyposażenia dodatkowego
      • organizacja i finansowanie obsługi serwisowej samochodów, wraz z zapewnieniem samochodu zastępczego na czas niesprawności samochodu właściwego,
      • organizacja likwidacji szkód komunikacyjnych wraz z zapewnieniem samochodu zastępczego na czas wyłączenia z ruchu samochodu właściwego (dotyczy również szkód kradzieżowych i całkowitych),
      • organizacja i finansowanie sezonowej wymiany ogumienia, oraz wymiany ogumienia na skutek jego eksploatacyjnego zużycia,
      • organizacja i finansowanie opieki assistance w razie awarii na drodze (holowanie samochodu, opieka nad kierowcą) na terenie całej Europy
    • Odbiór samochodów po okresie umowy,
    • Sprzedaż samochodów po okresie umowy.

  3. Program Fleet Assistance

    Gwarantuje pomoc w razie awarii, wypadku, stłuczki, bezpłatne holowanie do najbliższej Autoryzowanej Stacji Dealerskiej Toyoty, naprawę na miejscu lub wypożyczenie osobowego samochodu zastępczego na okres do 5-ciu dni, kontynuowanie podróży do celu wskazanego przez kierowcę lub powrót do miejsca zamieszkania kierowcy, zakwaterowanie w hotelu, odbiór naprawionego samochodu.

  4. Administracja


    Obejmuje szczegółowo:
    • Call Center – 24 h,
    • Zarządzanie okresowymi przeglądami,
    • Organizowanie samochodów zastępczych,
    • Usługi door to door (zabieranie samochodów na przeglądy i naprawy),
    • Organizację i wykonywanie napraw mechanicznych,
    • Koordynację wykonywanych napraw powypadkowych,
    • Likwidację szkód komunikacyjnych,
    • Organizowanie samochodów zastępczych,
    • Usługi door to door (zabieranie samochodów na przeglądy i naprawy),
    • Zarządzanie oponami.

 

Jeden numer telefonu do dedykowanego dla Państwa konsultanta oznacza praktycznie brak potrzeby podejmowania jakichkolwiek innych działań zmierzających do likwidacji szkody.


Kontakt:


Rafał Widerski (Specjalista ds. kluczowych klientów flotowych) 22 429 16 40 504 229 880
Dorota Radomska (Analyst Manager) 22 429 16 42 508 087 604
Paweł Rajewski (Specjalista ds. kluczowych klientów flotowych) 22 429 16 77 504 028 326
Nasza polityka e-prywatności

Używamy plików tekstowych zwanych „cookies” („ciasteczka”), by uczynić naszą stronę łatwiejszą w użytkowaniu. Za sprawą cookies zostają zapamiętane Twoje preferencje, np. wybrany salon dilerski. Jeśli chcesz dokonać ich zmiany, kliknij na: Zmień ustawienia cookies.